onsdag 16 april 2008

Psykobiatch

Jaha, så har jag struntat i bloggen igen. Eller så har jag bara som vanligt inte haft nått att säga. Konstigt det där, när det går bra för mig så skriver jag inget alls. Jag borde ju skriva ner mina framgångar. Igår gick jag från mig ner till sporthallen själv. Första gången jag tog den vägen själv och det gick hur bra som helst. Väl där mötte Tias upp mig och vi tog ett träningspass ( som känns i skuldrorna idag) Hos psykologen gick det med bra, jag har insett att det faktiskt går framåt för mig och jag har fått tillåtelse att börja läsa nått ämne. Ska börja sakta så att jag inte går in i väggen igen. Tror det bästa för tillfället är att jag läser på distans då jag får lite lätt panik av att vistas i klassrum.
Hmmm, det går sakta framåt med mitt bloggskrivande. Har kommit en bit på väg med mig själv med. Förutom att jag helt plötsligt har blivigt 15 år igen och blivigt attackerad av acne så kan jag ändå vara ganska så nöjd med vad jag ser i spegeln. Långsamt har det gått upp ett ljus för mig att jag faktiskt har gått ner 16 kg och ser helt ok ut. Så det börjar att bli dags att ta den dåliga självkänslan och spola ner i toaletten. Ehh, jag har inte mycket mer att säga. Jag har haft ett par kanonveckor då jag träffat mycket nya människor och försökt att vårda dom relationer jag har. Det känns bra.

Inga kommentarer: