onsdag 9 april 2008

Det rullar på

Efter att ha varit riktigt negativ och hatisk en period nu så tänkte jag att jag skulle skriva ett positivt blogginlägg. Det är dags, så att ni ser att det inte alltid är skit med mig.
Och mycket positivt har jag varit med om den senaste tiden. Jag har varit ute, drack måttligt och träffade så mycket nya trevliga människor. Det va en upplevelse i sig. Istället för att oroa mig för att säga el göra nått knäppt så va jag bara Milla och det gav så mycket självförtroendemässigt. Ja, jag va på 40 års fest i lördags med. Det gav också mycket till självförtroendet. Satt och pratade om känslor och kärlek med en tjej ganska länge. Och hon förstod mig till 100 % även fast jag själv känner mig lite vilsen när det gäller känslor. Det va så otroligt skönt.
Träningen rullar på, tyvärr har så paja mitt knä efter en 2h promenad igår så jag får vara hemma och vila upp det idag. Men satsar på Gymmet imorgon igen.
Terapin går skitbra, gruppen går skitbra. Får Aha – upplevelser typ varje gång nu, det börjar lossna. Det känns skönt…:D

Idag blir det Spiritus Santcis downwar för er att lyssna på. Ett av favoritbanden ett + att dom kommer från Motala ( eller dom är ju fortfarande kvar här) och att killarna i bandet är ibland dom trevligaste man kan hitta.

Inga kommentarer: